Dagelijks onderhoud
We staan elke dag voor je klaar. Zodra er een probleem is aan het pand gaan wij direct aan de slag. Zo zorgen we dat gebruikers comfortabel van hun omgeving kunnen genieten.
Bij QBuild zijn we expert op het gebied van dagelijks onderhoud. Met ons ingericht klantcontactcentrum zijn wij een aanspreekpunt voor bewoners. Dankzij videobellen bellen we digitaal in bij de klant als dat gewenst is. Dat maakt ons flexibeler, toegankelijk en beter bereikbaar. Door een digitaal kijkje in de woning kunnen we onszelf nog strakker voorbereider voor de beste en kwalitatieve oplossing voor de bewoner.
SPOED
Soms heeft een reparatie spoed, en dat begrijpen we. Denk bijvoorbeeld aan een lekkende kraan of cv-ketel die in de winter niet werkt. In dat geval staan we binnen een no-time op de stoep. Ook voor het verwijderen van schimmel staan we klaar voor bewoners en verhuurders.
QR-CODES EN MERKENPASPOORT
Is jouw vastgoed al langer in onderhoud bij ons met bijvoorbeeld mutatie onderhoud? Op de door ons geleverde materialen plaatsen we QR-codes. Zo heeft iedereen altijd inzicht in gegevens van het product. Wanneer is het gemaakt, wanneer is welk onderhoud geweest en wanneer wordt onderhoud verwacht of waar komen de materialen vandaan? Zo hebben we altijd up-to-date informatie en mist niemand wat.
Thema's
Innovatie
Bij QBuild gebruiken we innovaties zoals QR-codes, sensoren en drones om materialen te beheren en onderhoud voorspellend uit te voeren.
Veiligheid
Samen voor veiligheid. Dat is waar QBuild voor staat. We hebben onze benodigde certificeringen en onze vakmensen ademen veiligheid.
Circulariteit
Bij QBuild is circulariteit standaard: we hergebruiken materialen zoals 30% van het sanitair en gebruiken bijvoorbeeld een waterrecyclingsysteem.
Cijfers
0
servicebonnen per jaar
0%
first time fix
0
uur maximale responstijd
Neem contact op
Heb je een vraag en wil je dat wij contact met jou opnemen? We nemen zo snel mogelijk contact met je op.